• Herrevest med ståande krage og nedkneppte slag med ein knapp i kvart slag. Det og ein knapp i kvar side i overgangen mellom slag og krage. 5 knapphol på begge sider i front. Knapperad på venstre side framme, 5 knappar. Lomme på høgre side, på venstre er det sett på ei bot over lommeholet. Fronten er fora. Ytterstoff er ull i front, foret er lin. Ryggen er av grov lin i to delar, der øvste delen utgjer berestykke. Det er sett inn ekstra stykker med lin i begge sidene. Front, slag og krage er kanta med tittekant i kontrastfarge. Alle knappar er i messing. Omfattande lappa både på front, i fór og i rygg.

Vest