• De to formene som utgjør det monumentale diptyket "Open Wipe" i tollstedets kontrollhall understreker sporene etter en hånds bevegelse over en dataskjerm. Hånden har strøket vekk vannet fra skjermen; en oppklarende gest for å komme nærmere dette rommet, hvor himmelen og teknologiens bunnløshet forbindes. "Open Wipe" består av to organiske former som speiler hverandre og som er forbundet gjennom håndbevegelsen som streifer over dem.

Noe finnes på begge sider av skjermens grense i bildet, og i fotografiene fordypes dette sammensatte billedrommet. Himmelen reflekteres i vannet, teknologien bryter seg inn i vanndråpene og pikslenes fargespekter trer frem i dråpene. Sandra Vaka Olsen undersøker et bilde hvor naturen og teknologien har smeltet sammen til et nytt sted.
    Photo: Kantun, Audar / Kunst i offentlige rom
  • De to formene som utgjør det monumentale diptyket "Open Wipe" i tollstedets kontrollhall understreker sporene etter en hånds bevegelse over en dataskjerm. Hånden har strøket vekk vannet fra skjermen; en oppklarende gest for å komme nærmere dette rommet, hvor himmelen og teknologiens bunnløshet forbindes. "Open Wipe" består av to organiske former som speiler hverandre og som er forbundet gjennom håndbevegelsen som streifer over dem.

Noe finnes på begge sider av skjermens grense i bildet, og i fotografiene fordypes dette sammensatte billedrommet. Himmelen reflekteres i vannet, teknologien bryter seg inn i vanndråpene og pikslenes fargespekter trer frem i dråpene. Sandra Vaka Olsen undersøker et bilde hvor naturen og teknologien har smeltet sammen til et nytt sted.
    Photo: Kantun, Audar / Kunst i offentlige rom
  • De to formene som utgjør det monumentale diptyket "Open Wipe" i tollstedets kontrollhall understreker sporene etter en hånds bevegelse over en dataskjerm. Hånden har strøket vekk vannet fra skjermen; en oppklarende gest for å komme nærmere dette rommet, hvor himmelen og teknologiens bunnløshet forbindes. "Open Wipe" består av to organiske former som speiler hverandre og som er forbundet gjennom håndbevegelsen som streifer over dem.

Noe finnes på begge sider av skjermens grense i bildet, og i fotografiene fordypes dette sammensatte billedrommet. Himmelen reflekteres i vannet, teknologien bryter seg inn i vanndråpene og pikslenes fargespekter trer frem i dråpene. Sandra Vaka Olsen undersøker et bilde hvor naturen og teknologien har smeltet sammen til et nytt sted.
    Photo: Kantun, Audar / Kunst i offentlige rom
  • De to formene som utgjør det monumentale diptyket "Open Wipe" i tollstedets kontrollhall understreker sporene etter en hånds bevegelse over en dataskjerm. Hånden har strøket vekk vannet fra skjermen; en oppklarende gest for å komme nærmere dette rommet, hvor himmelen og teknologiens bunnløshet forbindes. "Open Wipe" består av to organiske former som speiler hverandre og som er forbundet gjennom håndbevegelsen som streifer over dem.

Noe finnes på begge sider av skjermens grense i bildet, og i fotografiene fordypes dette sammensatte billedrommet. Himmelen reflekteres i vannet, teknologien bryter seg inn i vanndråpene og pikslenes fargespekter trer frem i dråpene. Sandra Vaka Olsen undersøker et bilde hvor naturen og teknologien har smeltet sammen til et nytt sted.
    Photo: Kantun, Audar / Kunst i offentlige rom
  • De to formene som utgjør det monumentale diptyket "Open Wipe" i tollstedets kontrollhall understreker sporene etter en hånds bevegelse over en dataskjerm. Hånden har strøket vekk vannet fra skjermen; en oppklarende gest for å komme nærmere dette rommet, hvor himmelen og teknologiens bunnløshet forbindes. "Open Wipe" består av to organiske former som speiler hverandre og som er forbundet gjennom håndbevegelsen som streifer over dem.

Noe finnes på begge sider av skjermens grense i bildet, og i fotografiene fordypes dette sammensatte billedrommet. Himmelen reflekteres i vannet, teknologien bryter seg inn i vanndråpene og pikslenes fargespekter trer frem i dråpene. Sandra Vaka Olsen undersøker et bilde hvor naturen og teknologien har smeltet sammen til et nytt sted.
    Photo: Kantun, Audar / Kunst i offentlige rom
  • De to formene som utgjør det monumentale diptyket "Open Wipe" i tollstedets kontrollhall understreker sporene etter en hånds bevegelse over en dataskjerm. Hånden har strøket vekk vannet fra skjermen; en oppklarende gest for å komme nærmere dette rommet, hvor himmelen og teknologiens bunnløshet forbindes. "Open Wipe" består av to organiske former som speiler hverandre og som er forbundet gjennom håndbevegelsen som streifer over dem.

Noe finnes på begge sider av skjermens grense i bildet, og i fotografiene fordypes dette sammensatte billedrommet. Himmelen reflekteres i vannet, teknologien bryter seg inn i vanndråpene og pikslenes fargespekter trer frem i dråpene. Sandra Vaka Olsen undersøker et bilde hvor naturen og teknologien har smeltet sammen til et nytt sted.
    Photo: Kantun, Audar / Kunst i offentlige rom

Open Wipe [Fotografi]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to