• I arbeidene fra serien "Beat (Stressed / Unstressed)" er sirkelen gjennomgående. Tittelen henviser til hjerterytme, puls eller musikk, og sirklene har tydelige spor av penselen og hånden som har malt dem. Alle er malt kontrollert og forholdsvis sakte, men mengden vann i penselen varierer. I enkelte av sirklene har kunstneren latt fargene flyte i hverandre, andre ganger er de malt på tørt underlag, men alle er omhyggelig utført og bærer preg av en sterk tilstedeværelse.
    Photo: Kleven, Vegard / Kunst i offentlige rom
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom