Bildeserien til Bjørneboe består av 14 like store gouache-måleri på papir. Den same grunnleggande abstrakte komposisjonen er gjentatt i kvart bilde. Tittelen spelar på den serielle nydanninga til motiva. Bilda har kvart sitt unike fargemessige utrykk, samtidig som dei er bundne saman av ein gjentakande komposisjon. Slik har Esther Maria Bjørneboe skapt eit visuelt system som på ein leiken og fri måte viser til den tette forbindelsen mellom individualitet og samhøyrsle.
Photo:
CLH
/
Kunst i offentlige rom
Bildeserien til Bjørneboe består av 14 like store gouache-måleri på papir. Den same grunnleggande abstrakte komposisjonen er gjentatt i kvart bilde. Tittelen spelar på den serielle nydanninga til motiva. Bilda har kvart sitt unike fargemessige utrykk, samtidig som dei er bundne saman av ein gjentakande komposisjon. Slik har Esther Maria Bjørneboe skapt eit visuelt system som på ein leiken og fri måte viser til den tette forbindelsen mellom individualitet og samhøyrsle.
Photo:
CLH
/
Kunst i offentlige rom
Bildeserien til Bjørneboe består av 14 like store gouache-måleri på papir. Den same grunnleggande abstrakte komposisjonen er gjentatt i kvart bilde. Tittelen spelar på den serielle nydanninga til motiva. Bilda har kvart sitt unike fargemessige utrykk, samtidig som dei er bundne saman av ein gjentakande komposisjon. Slik har Esther Maria Bjørneboe skapt eit visuelt system som på ein leiken og fri måte viser til den tette forbindelsen mellom individualitet og samhøyrsle.
Photo:
CLH
/
Kunst i offentlige rom
Bildeserien til Bjørneboe består av 14 like store gouache-måleri på papir. Den same grunnleggande abstrakte komposisjonen er gjentatt i kvart bilde. Tittelen spelar på den serielle nydanninga til motiva. Bilda har kvart sitt unike fargemessige utrykk, samtidig som dei er bundne saman av ein gjentakande komposisjon. Slik har Esther Maria Bjørneboe skapt eit visuelt system som på ein leiken og fri måte viser til den tette forbindelsen mellom individualitet og samhøyrsle.
Photo:
CLH
/
Kunst i offentlige rom