• Plakat for Dei nynorske festspela i 1996. Dei nynorske festspela er den fremste festivalen som feirar nynorsk skriftkultur og dialektane. Festivalen vert arrangert årleg i Ørsta / Volda. I 1996 var det stortingsrepresentant Kåre Willoch som hadde opningstalen. Festspeldiktar dette året var Paal-Helge Haugen, medan Ørnulf Opdahl var festspelkunstnar. Berge Furre heldt minneforedraget "Nynorsk som kyrkjespråk", Herbjørn Sørebø heldt stemnetale, medan Matias Austrheim (Aasen-tunet) hadde preike. Det var óg konsert med The Brazz Brothers. Ei festspelnemnd var arrangør for arrangementet. På festspelplakaten dette året vart festspelkunstnar Ørnulf Opdahl sitt litografi "Vind fra vest" nytta, og litografiet er deretter fotografert av Thomas Widerberg. Plakaten er i glas og ramme. Innramming er utført av Margaret Snipsøyr i mars 2001.

Kjelde:
https://www.allkunne.no/framside/tema-nynorsk/institusjonar-organisasjonar-med-meir/dei-nynorske-festspela/29/860/ (Lesedato: 13.08.2020)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Dei nynorske festspela [Plakat for Dei nynorske festspela 1996]