• Plakat for Dei nynorske festspela i 2005. Dei nynorske festspela er den fremste festivalen som feirar nynorsk skriftkultur og dialektane. Festivalen vert arrangert årleg i Ørsta / Volda. Temaet i 2005 var "Dei mange røystene". Statsråd Valgerd Svarstad Haugland hadde opningstalen, medan det var opningskonsert med vokalgruppa Røyst. Festspeldiktar dette året var Edvard Hoem, og Per Kleiva var festspelkunstnar. Sylfest Lomheim heldt stemnetale, medan Gunvor Lande hadde preike. Det var minneforedrag av Jorid Hovden med temaet "Idrettens kjønnspolitikk". Nynorsk kultursentrum var arrangør for arrangementet. På plakaten dette året vart biletet "Møte" av festspelkunstnar Per Kleiva nytta. Plakaten er signert av både Edvard Hoem og Per Kleiva, og den er i glas og ramme.

Kjelde:
https://www.allkunne.no/framside/tema-nynorsk/institusjonar-organisasjonar-med-meir/dei-nynorske-festspela/29/860/ (Lesedato: 13.08.2020)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Dei nynorske festspela [Plakat for Dei nynorske festspela 2005]