• I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling
  • I utforming kunstplanen var vi opptatt av at det skulle være en rød tråd og sammenheng i
innkjøp av kunstverk, og at det skulle ha en form for relevans til brannstasjonen. Tema og stikkord som går igjen i kunstverkene er: Fragment, konstruksjon/dekonstruksjon, bygningsstrukturer,
synliggjøring av historie, og levd liv.
    Photo: Hansen Orstad, Mona / Sandnes kommunes kunstsamling

Øystein Tømmerås: «Disintegration Rød (kaffee – burger – mix)». [offentlig utsmykking]

Add a comment or suggest edits

For å publisere en offentlig kommentar på objektet velger du «Skriv en kommentar». For å sende en henvendelse direkte til museet velger du «Send en henvendelse».

Leave a comment or send an inquiry

Share to