• Glasskulptur i to deler: sirkulært korpus samt konisk sokkel, hvor sistnevnte er utført i melkehvitt, opakt glass. Korpus er utført i intercalomo-teknikk, hvor partiet nær munningsranden er melkehvitt og opakt, mens den nedre delen veksler mellom halvgjennomskinnelig og klart glass. På korpus er det diamantborret en rekke punkter, hvorfra det er festet tråder i rød- og blåfarget polyester. Trådene danner geometriske former, henholdsvis en rødfarget trekant og et kosentrisk blåfarget kvadrat, som interkasjonerer med hverandre. Puntemerke under korpus og sokkel, hvor førstnevnte er slipt ned.

Penetrating Quads [Skulptur i glass]