• NK2022-051-1 har Coca Cola-logo. Ved bunnen er den dekorert med lotusblader i relieff. På midten har flasken et bredt felt med blomsterarabesker som avsluttes med et smalt bånd med arabesker. Rundt flaskehalsen finner vi ruyisepter og et bånd med løpende hund-mønster.

NK2022-051-2 er dekorert med arabesker på foten og lotusblader i relieff nederst på korpus. Øverst på korpus er den dekorert med ruyisepter. Nederst på halsen har den et bånd med løpende hund-mønster.

NK2022-051-3 har Gatorodae-logo. Foten er dekorert med to konsentriske sirkler. Korpus er delt opp i tre deler hvor den nederste delen er dekorert med lotusblader i relieff. Midtdelen er reservert logoen. Toppdelen har to dekorbånd. Et med arabesker og et med løpende hund-mønster. Den er også dekorert med tranemedaljonger. Nederst ved halsen har den et bånd med løpende hund.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

Study of Contemporary Culture Form – Celadon bottle in the shape of P.E.T. bottle [Flaske]