• Lommelås (3 stk) for bunadslomme.Lommelås (3 stk) for bunadslomme. 1. Messinglås med årstal 1822. Otto Nygårdsvoll fann dette i bossen ca 1980. Lomma er ny. Ho er brodert i Maloliv-stiv, av ei på Gossen 1980/81. 2. Dette er frå Øverbøen, Kleive. Ingrid Romuld eig dette. Jarl og Messing. 3. Dette er frå Måndalen. Eigar: Aud Aslaksen, Nesjestranda. Paul Sæbø i Måndalen har eit liknande, og på Falkhytten, Aukra, er det eitt som er datert 1822. Det er Aud Aslaksen som har tekje med seg desse til museet for fotografering.
    Photo: Lars Aarønæs / Romsdalsmuseet

Lommelås (3 stk) for bunadslomme.Lommelås (3 stk) for bunadslomme. 1. Messinglås med årstal 1822. Otto Nygårdsvoll fann dette i bossen ca 1980. Lomma er ny. Ho er brodert i Maloliv...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits