• Rollebilde. Kirsten Flagstad som Magda i Svalen, opera av Giacomo Puccini. Stora Teatern, Göteborg. Rolledebut 4. oktober 1929. Bak fra venstre: Kirsten Flagstad, Conrad Arnesen som Ruggero Lastouc, Eric Anderson som Prunier, Ingalill Söderman som Lisette. Role photo. Kirsten Flagstad as Magda in Svalen, opera by Giacomo Puccini. Stora Teatern, Göteborg. Role debut 4 October 1929. From left: Kirsten Flagstad, Conrad Arnesen as Ruggero Lastouc, Eric Anderson as Prunier, Ingalill Söderman as Lisette.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Rollebilde. Kirsten Flagstad som Magda i Svalen, opera av Giacomo Puccini. Stora Teatern, Göteborg. Rolledebut 4. oktober 1929. Bak fra venstre: Kirsten Flagstad, Conrad Arnesen so...