• Fagerheim, Hisøy, Arendal. Stor sveitservilla tilh. familien Herlofson. Inngangspartiet med persongruppe på trapp og i hestekjøretøy.
Fra serie (NF.04551-001 til -021) fra billedmappen "Strømsbo", gård på Strømsbu i Arendal tilh. familien Herlofson. Bildene er fra ulike eiendommer og steder i Arendal tilknyttet familien, fotografert av P.A. Thorèn, Chra.
    Photo: Thorén, Per Adolf / Norsk Folkemuseum
    Photo: Thorén, Per Adolf / Norsk Folkemuseum

Fagerheim, Hisøy, Arendal. Stor sveitservilla tilh. familien Herlofson. Inngangspartiet med persongruppe på trapp og i hestekjøretøy. Fra serie (NF.04551-001 til -021) fra billedma...