• Dykker Geir Ivar Jørgensen forteller dette om bildet: På denne jobben kjørte vi konsekvent med 2 dykkere i vannet samtidig. Vi fullførte også jobben flere dager før planlagt, til stor glede for Willco as, som hadde fast pris på jobben.
Fra venstre ses Harald Klinge, ...?.. Silden, Dag Ammerud, samt ukjent under Condeep "Dowel job" i Gandsfjorden ved Stavanger.
    Photo: Norsk Oljemuseum (Opphavsrett)

Dykker Geir Ivar Jørgensen forteller dette om bildet: På denne jobben kjørte vi konsekvent med 2 dykkere i vannet samtidig. Vi fullførte også jobben flere dager før planlagt, til s...

2 comments

• Willco as dykkere for anledningen. Fra venstre: Harald Klinge, ..... Silden, Dag Ammerud, ............... . Condeep "Dowel job". Gannsfjorden.
  • På den jobben kjørte vi konsekvent med 2 dykkere i vannet samtidig. Vi fullførte også jobben flere dager før planlagt, til stor glede for Willco as, som hadde fast pris på jobben :)