• Postkort med bilde av mann og kvinne som sitter og røyker og drikker ved et bord. På bordet de sitter ved står det en flaske, kan være alkohol. Under bordet ligger noe som ser ut som en vinflaske. På veggen bak mannen og kvinnen henger det flere bilder, og en klokke.

Sendt fra Bjarkø, 19.10.1908. Grønt postfrimerke, 5 øre (posthorn).
    Photo: Nordlandsmuseet

Sendt fra Bjarkø, 19.10.1908. Grønt postfrimerke, 5 øre (posthorn).
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med bilde av mann og kvinne som sitter og røyker og drikker ved et bord. På bordet de sitter ved står det en flaske, kan være alkohol. Under bordet ligger noe som ser ut s...