• Postkortbilde av par på skitur i måneskinn. Fullmåne på himmelen. Paret står sammen med ryggen til, i ferd med å kysse hverandre. Mannen har armen om kvinnen, og holder stavene med den andre hånden. Begge har ski på føttene. Kvinnen har et sjal svøpt rundt hodet. Utsikt over vinterlandskap.

Bakside: Oransje postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet Harstad, 22.12.1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Oransje postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet Harstad, 22.12.1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkortbilde av par på skitur i måneskinn. Fullmåne på himmelen. Paret står sammen med ryggen til, i ferd med å kysse hverandre. Mannen har armen om kvinnen, og holder stavene med...