• Framme frå venstre: Berit Rogn Tveit g. Ringlund, Kjellaug Ødegård g. Trøen, Berit J. Veflen g. Surlien, Gerd Fauske g. Marken, Anna Ragnhild Brattebråten g. Magistad Berge, Ingebjørg Garstad, Bertha Lokreim, Gerd Kvam, Anne Ingeborg Gjevre Kvam g. Hovdet, Berit B. Leirhol g. Einang, Marit Grihamar, Inga Kvamme g. Steile, Else Berit Havro g. Bruget, Jon Oldre og Arne Gunnar Tobru. Til venstre, mellom 1. og 2. rekke står lærar Harald Hommedal. Andre rekke frå venstre: Bjørg Lerhol, Sigrid Leithe g. Berg, Anne Wangensteen-Haugen g. Garli, Kari Opdal g. Skåtun, Kari Kvamme g. Skjefte, Randi Hålien g. Veflen, Margit Hagen, Margit Nordsveen og Olaug Hagen g. Lien. Tredje rekke frå venstre: Arne Gjevre, Knut E. Thune, Andris Kongslien, Ola Jørgen Lajord, Helge Bakken, Sigurd Granlund, Ole Garstad, Øystein Kjøs, Ola Einar Leithe, Ola Wangensteen Kvien, Ola P. Oldre, Bjarne O. Rudi, Harald Olav Jevne, Torstein Kongslien og lærar Eivind Bakken. Fjerde rekke frå venstre: Andris A. Berge, Helge Søndrol, Arne Skeie, Arvid Ødegård, Thomas Helle og Kåre Bergum.
    Photo: Ukjend / Valdres Folkemuseum

Framhaldsskule og snikkarskule på Fredheim