• Eksteriøret til et trehus med steintak, det sitter et barn på gjerde foran huset, og en eldre kvinne står ved siden av og holder rundt barnet, de er snudd mot huset og ser på det. Bygget står i en fjellside.
    Photo: Verdensarvsenter for bergkunst – Alta Museum IKS
    Photo: Verdensarvsenter for bergkunst – Alta Museum IKS

Eksteriøret til et trehus med steintak, det sitter et barn på gjerde foran huset, og en eldre kvinne står ved siden av og holder rundt barnet, de er snudd mot huset og ser på det. ...