• 7. juni 1945 reiste HS-avdelinger frå heile landet inn til Oslo for å defilere da Kong Haakon kom heim etter krigen. Her ser vi ein del frå Lesja og Dovre, truleg ved Østbanen i Oslo.
    Photo: Gudbrandsdalsmusea
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

7. juni 1945 reiste HS-avdelinger frå heile landet inn til Oslo for å defilere da Kong Haakon kom heim etter krigen. Her ser vi ein del frå Lesja og Dovre, truleg ved Østbanen i Os...

1 Jon Sørumgård, 2 Ola Hjelløkken, 3 Ralf Sveen, 4 Olav Krokrud, 5 Ingvald Brudeli, 6 Sigurd Rudi, 7 Hans S. Jordhøy.