• Sommergjester i Finnmark. Leif Johnsens Gjestgiveri i Rustefjelbma på begynnelsen av 1960-tallet. Fra venstre Arna Moen og hennes sønn Jan Moen, ekteparet Margrethe og Per Moen med sin sønn Arnfinn Moen forran. Arna Moens sønn Olav Moen står helt til høyre. Arna Moen og familien i Bardu kom på besøk til Margrethe og per Moen i Varangerbotn om somrene, og reisen tilbake var Nord-Norgebussen til Lakselv, så fly derifra til Bardufoss, alternativt bussen helt frem.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Sommergjester i Finnmark. Leif Johnsens Gjestgiveri i Rustefjelbma på begynnelsen av 1960-tallet. Fra venstre Arna Moen og hennes sønn Jan Moen, ekteparet Margrethe og Per Moen med...