• Langtransport i 1941. Ola P. Kleiven kjøyrer her 18 meter langt armeringsjern til Liabrua i Lom. Det var den til da lengste lasta som hadde vore kjøyrd oppover Ottadalen. Dette var ikkje utan problem med den smale vegen og dei krappe svingange den tida. Arbeidet med brua begynte i 1940, og den stod ferdig i 1941. Ivar Grevrusten spela ei stor rolle i planleggeinga av byggearbeidet. Bildet er utlånt av Kari Kleiven.
Chevrolet lastebil 1934-1935-modell
Vågåkalenderen 1990, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Langtransport i 1941. Ola P. Kleiven kjøyrer her 18 meter langt armeringsjern til Liabrua i Lom. Det var den til da lengste lasta som hadde vore kjøyrd oppover Ottadalen. Dette var...

1 comment

• Chevrolet lastebil 1934-35-modell.