• Til v: Dette fotografiet av Tor Sandnes kan vera frå 1970-åra. Han dreiv med treskjering som hobby medan han var gardbrukar. Etter at han var pensjonist og flytta til Langskåra, tok treskjeringa det meste av tida. Tor døydde i 1990.
Til h: Bakar Edvard Agust Erlandsen (Agust utan u) saman med kona Anne, Fødd Sandbakken. A.E. Erlandsen var frå Tromsø, og var første gift med Mari, Søster til Anne. Mari døydde, og Anne reiste nordover. Slik gjekk det til at ho var gift med bakaren. Dei kom så til Vågå. Fotografiet, som er tatt i 1920-åra, er frå der Erling Mork bur nå.
Utlån: Kjell Andersen

Vågåkalenderen 1998, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Til v: Dette fotografiet av Tor Sandnes kan vera frå 1970-åra. Han dreiv med treskjering som hobby medan han var gardbrukar. Etter at han var pensjonist og flytta til Langskåra, to...