• Stramme karar ved smørebukken utafor den gamle OKB-garasjen i Vågåmo. Fotografiet er tatt under krigen, og vi legg merke til at "Ottadalen Kommunale Auto - OKA" ennå ikkje er fjerna frå bilen. Like eins er det tydeleg at vegetasjonen i Øygardane var svært sparsom i forhold til den vi kjenner i dag!
Frå venstre: Ukjend, Ukjend. Hans Skjellum, Svein P. Løkken og Imbert Kleiven. I bilen sit hovudkasseraren i OKB, Olaf Hole.
Utlån: Kjell Løkken
Lastabilen ser ut til å væra en Chevrolet Six ca. 1932-modell

Vågåkalenderen 1999, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Stramme karar ved smørebukken utafor den gamle OKB-garasjen i Vågåmo. Fotografiet er tatt under krigen, og vi legg merke til at "Ottadalen Kommunale Auto - OKA" ennå ikkje er fjern...

• Lastebilen ser ut til å være en Chevrolet Six ca. 1932 modell.