• Byens gamle rockere har tørket støvet av sine instrumenter. Gutta i "Old Stars" tok publikum med på en heidundrede tur av de sjeldne. Det skriver Tidens Krav av 21. desember 1992. Her ser vi fire av de fem Old Stars-gutta" under opptredenen på Tropicana. Fra venstre: Harald Neerland, Svein Støland, Trond Jonassen og John Storvik. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994.
    Photo: Nordmørsmusea

Byens gamle rockere har tørket støvet av sine instrumenter. Gutta i "Old Stars" tok publikum med på en heidundrede tur av de sjeldne. Det skriver Tidens Krav av 21. desember 1992. ...