• Personer utenfor våningshus
Familiegruppe utenfor våningshuset i Guteplass, Børtnesødegårdene.
Nr 1 fra v. Synøve Guteplass, g. Engen, nr 2 Herman Guteplass, nr 3 Ingebjørg Knutsdatter Guteplass, nr. 4 Halvor Olsen Kultom, nr 5 Kari, f. Hankenhus.

HFN Fa 12486 Foto: Svein Lunde Sveinsson, 1923 Familiegruppe utenfor våningshuset i Guteplass, Børtnesødegårdene. Nr 1 fra v. Synøve Guteplass g. Engen, nr 2 Herman Guteplass, nr 3 Ingebjørg Knutsdatter Guteplass, nr. 4 Halvor Olsen Kultom, nr 5 Kari, f. Hankenhus.
    Photo: Svein Lunde Sveinsson / Hallingdal museum fotosamling

Personer utenfor våningshus Familiegruppe utenfor våningshuset i Guteplass, Børtnesødegårdene. Nr 1 fra v. Synøve Guteplass, g. Engen, nr 2 Herman Guteplass, nr 3 Ingebjørg Knutsd...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits