• Leirfjord, Reines. To brygger og et naust på Reines. Brygga til høyre, Reinesbrygga, har senere blitt restaurert og blitt museumsbygning. Brygga midt i bildet falt etterhvert sammen og forsvant. Naustet til venstre i bildet har falt sammen, men rester kan sees i landskapet.
    Photo: Nilsen, Dag / Helgeland Museum
    Photo: Nilsen, Dag / Helgeland Museum

Leirfjord, Reines. To brygger og et naust på Reines. Brygga til høyre, Reinesbrygga, har senere blitt restaurert og blitt museumsbygning. Brygga midt i bildet falt etterhvert samme...