• Seks barn står på en vei, de ser på kameraet og de eldre barna hjelper de yngste å stå, og bak dem ser vi hodet til en kvinne. Bak dem er det et hus, og det henger klær ute til tørk på gjerdet foran huset. Barna er nummeret, og navnene står på baksiden av bildet.
    Photo: Verdensarvsenter for bergkunst – Alta Museum IKS
    Photo: Verdensarvsenter for bergkunst – Alta Museum IKS

Seks barn står på en vei, de ser på kameraet og de eldre barna hjelper de yngste å stå, og bak dem ser vi hodet til en kvinne. Bak dem er det et hus, og det henger klær ute til tør...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits