• Brudebilde av ekteparet Gerhard Lund Enoksen (f. 1883) fra Engeløya i Steigen og Inga Marie Eleasersen (f. 1875) fra Hustoft i Leiranger. Til høyre for brudgommen sitter broren Egil Sverdrup (f. 1885). Bak Egil igjen står broren Tomas (f. 1890). Helt til høyre står Magnus Alfred Kristensen (f. 1892). Sittende til høyre er brødrenes far Enok Knibant Eidissen (f. 1852). Årstallet er 1915.
    Photo: Engen, Martine Louise / Nordlandsmuseet

Brudebilde av ekteparet Gerhard Lund Enoksen (f. 1883) fra Engeløya i Steigen og Inga Marie Eleasersen (f. 1875) fra Hustoft i Leiranger. Til høyre for brudgommen sitter broren Egi...

Bildet er fra en samling som kommer fra Mjelde på Engeløya i Steigen.