• Portrett av ekteparet Berta Jorine f. Toresdatter og Kristian Larsson Tvihaug Grødaland.
Dette er ei bromidforstørring, truleg av eit eldre fotografi. Berta og Kristian gifta seg i 1865, og fotografen Steinkopf Wold var ikkje aktiv i Stavanger før 1903-1907. Stilen på fotoet kan likna på eit foto frå 1865, så kanskje det er tatt i samband med giftemålet.
    Photo: Jærmuseet

Portrett av ekteparet Berta Jorine f. Toresdatter og Kristian Larsson Tvihaug Grødaland. Dette er ei bromidforstørring, truleg av eit eldre fotografi. Berta og Kristian gifta seg ...