• Åtte personer samlet i stuen. Mannen med hvitt skjegg er Lars Mikal og nr. 3 fra høyre er hans kone Mathilde. Claudia Christoffersen sitter som nr. 3 fra venstre. Fire av de andre personene er døtre av Lars og Mathilde.
    Photo: Museum Nord (Opphavsrett)

Åtte personer samlet i stuen. Mannen med hvitt skjegg er Lars Mikal og nr. 3 fra høyre er hans kone Mathilde. Claudia Christoffersen sitter som nr. 3 fra venstre. Fire av de andre ...

2 comments

• Lars Mikal Hansen bodde på Kulseng gård i daværende Trondenes kommune (nå del av Harstad k.). Kan bildet være tatt der?
  • Nr 2 til høyre er Marie Kulseng-Hansen, nr 4 til Høyre er Maren Kulseng-Hansen, nr 4 til Venstre er Anna Kulseng-Hansen. Nr 2 til Venstre er Bergtora Kulseng-Hansen. Disse er alle søstre og døtre av Lars og Mathilde, Kulseng gård. Damen helt til Høyre er ikke en av søstrene.