• Nesseby husmorslag er ute å reiser. Her poserer de foran Leif Johnsens Gjestgiveri, Rustefjelbma, Tana. Kvinnene har på seg kjoler, skjørt, skjorter, strømpebukser og sko. Enkelte har på seg skaut, andre har briller. Kvinnene holder på vesker. På veggen kan man se vinduer med gardiner i.Blant kvinnen kan man se enkelte menn. Mennene har på seg hatter, jakker, slips og bukser.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Nesseby husmorslag er ute å reiser. Her poserer de foran Leif Johnsens Gjestgiveri, Rustefjelbma, Tana. Kvinnene har på seg kjoler, skjørt, skjorter, strømpebukser og sko. Enkelte ...

• Stedet er Rustefjelbma