• Gol Musikklag ved Vonheim våren 1927. Framme frå v.: Bjørn Olson Ransedokken, Aslak Arneson Halstensgård, Ivar Olson Ransedokken, Ola Gulliksen, Wilhelm Zakariassen, Gunnar Gulliksen, Karsten Martinius Hovde, Sverre Trygve Hamborg. Bak frå v.: Andres Knutson Slåtten, Andres Tomassen Stensgård, Ola Olson Roen Midtgård, Olav Olson Rust, Ivar Endreson Bjørkedokken, Georg Olson Navrud.
    Photo: Gol bygdearkiv
    Photo: Gol bygdearkiv

Gol Musikklag ved Vonheim våren 1927. Framme frå v.: Bjørn Olson Ransedokken, Aslak Arneson Halstensgård, Ivar Olson Ransedokken, Ola Gulliksen, Wilhelm Zakariassen, Gunnar Gulliks...