• Bildet viser Sørsundet med Kirklandet til venstre og Innlandet til høyre. I bakgrunnen ses Nordlandet. - Storm i havnebassenget i Kristiansund, hvor vi ser diverse skip  liggende oppankret. Bildet er datert omkring 1900. Fotograf er ukjent. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Bildet viser Sørsundet med Kirklandet til venstre og Innlandet til høyre. I bakgrunnen ses Nordlandet. - Storm i havnebassenget i Kristiansund, hvor vi ser diverse skip liggende o...

1 comment

• Sent in massive quest of reality regards my fine vessel Rotunda at Tau slipp currently awaiting progress landjobb. How do i send a structured pdf fil instead with proper digipass login? Kind reg Jan kajander Poste restante post i butikk kaiveien 38 4310 Hommersåk kajandercorfu.royalwebhosting.net and my boats at bottom right