• Fire menn og fem kvinner sittende ved et berg. Kystlandskap i bakgrunn. Gruppefoto av tre menn og seks kvinner + fotografen som er ute på søndagstur et sted i området rundt Kristiansund, muligens ute i området i Hagelin eller på Kirekelandsøya ved Storesanden, Lillesanden eller Klubba. Dette er antakelig de samme ungdommene fra Mellemværftet i Vågen på foto KMb-1987-021.0001 og KMb-1987-021.0012 og 0013.
 Fra Nordmøre Museums fotosamling. Reg: EFR
    Photo: Nordmørsmusea

Fire menn og fem kvinner sittende ved et berg. Kystlandskap i bakgrunn. Gruppefoto av tre menn og seks kvinner + fotografen som er ute på søndagstur et sted i området rundt Kristia...