• Knut Engdahl forteller at bildet er tatt i 1951 eller 1952. De to herrene til venstre er lektorer ved den offentlige høyere skolen i Kristiansund, navn ukjent, deretter lektor Rolf Nyhus, Sofie Offenberg, Inger Tørlen (datter av slaktermester Alf Tørlen, hun dro til Canada, senere også hennes bror Ole og i 1956 også Alf og hennes mor Elisabeth), Brit Tronsborg. Eldbjørg Gaupset gift Engdahl sittende. Sammen med Knut Engdahl var de elever ved skolen. (Info via Andreas Sandvik). - Mother of Inger Torlen was named Elisabeth (Info: Lisa Atkinson (daughter of Inger Torlen, later Atkinson) ) . - menn og kvinner foran bakeriet Sibas. Sivertsens bakeri. Sibashjørnet/Fastinghjørnet ved gymnaset/KOHAS. sykkelveske

Kirkelandet i Kristiansund.  Fra Ida Knudtzons fotosamling.
Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Knut Engdahl forteller at bildet er tatt i 1951 eller 1952. De to herrene til venstre er lektorer ved den offentlige høyere skolen i Kristiansund, navn ukjent, deretter lektor Rolf...

2 comments

• Knut Engdahl forteller at bildet er tatt i 1951 eller 1952. De to herrene til venstre er lektorer ved den offentlige høyere skolen i Kristiansund, navn ukjent, deretter lektor Rolf Nyhus, Sofie Offenberg, Inger Tørlen (datter av slaktermester Alf Tørlen, hun dro til Canada, senere også hennes bror Ole og i 1956 også Alf og hennes mor),Brit Tronsborg. Eldbjørg Gaupset gift Engdahl sittende. Sammen med Knut Engdahl var de elever ved skolen.
  • Mother of Inger Torlen was named Elisabeth