• Skolebilde fra folkeskole. Ekne skole
    Photo: Groven, Ingvald / Levanger Fotomuseum

Skolebilde fra folkeskole. Ekne skole

• ønsker dere navn på disse skolebildene fra Ekne skole?
  • Tror jeg husker navnene på alle på bildet. Men tror det må være tatt senere en 1964 ? Tipper 65 eller 66 ? Det er to årskull.
  • Denne klassen gikk ut fra Ekne folkeskole (7. klasse) i 1965. Usikker på om dette bildet er fra 6. eller 7. klasse. Lærer: Arvid Aune. Første rekke fra venstre Augusta Pettersen, Randi Augdal, Brita Alise Sørensen, Tove Dalen, Gunn Lerstad, Torbjørg Nordahl. Andre rekke fra venstre Odd Inge Jønvik, Aasta Dahlen, Leikny Jønvik, Elsa Helen Arndal, Anne Lise Berg, Solvår Strand og Brit Lovise Vestrum. Bakerste rekke fra venstre Arnold Nøstvold, Arve Runar Brenne, Svein Gustad, Leif Ragnar Vinje, Jens Henrik Jønvik og Emil Langås.