• Skolebilde, folkehøgskole med personalet, Skogn folkehøgskule.
    Photo: Groven, Ingvald / Levanger Fotomuseum

Skolebilde, folkehøgskole med personalet, Skogn folkehøgskule.

2 comments

• Gunnfrid og Vebjørg Sivertsen i 2 rekke ytterst til venstre.Ingebjørg og Martin Sivertsen på midten, og Bjarne Berre til høyre for MS.Kvinnen i mellom er muligens fru Berre? Ser at hun er med på flere bilder.
  • Objørg Berre mellom Martin Sivertsen og Bjarne Berre.

Marit Husby (f. 1917 i Åsen, g. Christiansen) sitter som nr. 3 f.v. i første rekke. Gunnbjørg Husby (f. 1917 i Åsen, g. Kleiven) er nr. 10 i første rekke. Harald Myhr (f. 1917 i Åsen) er nr. 6 f.v. i tredje rekke. Det fins en fotomontasje (portretter tatt av Schrøder) hvor alle er navnsatt, men vanskelig å plassere de enkelte pga. oppløsningen på gruppebildet. Kan sende over denne montasjen hvis ønskelig.