• Hoffet en gang på 1950-tallet: fra venstre generalsekretær Erik Dall, herold Christen Berseth (Cristobal med Løvebrølet), keiser Reinholdt Sititor ("som tørster"), bodyguard Rolf Lossius (bak skilt), hoffsjef Øystein Selen, president Ove Kr. Hjelkrem (formann i foreninga). 1950-åra.  Sosialt liv i Kristiansunds Seilforening. Bildet er en gave fra R Z Unhjem 2017. Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Hoffet en gang på 1950-tallet: fra venstre generalsekretær Erik Dall, herold Christen Berseth (Cristobal med Løvebrølet), keiser Reinholdt Sititor ("som tørster"), bodyguard Rolf L...