• "juli 1965 Surnadal".Bildet viser akterdekket av BF Tingvoll over Tingvollfjorden på vei fra Angvik til Tingvoll. "Sørlandsveien" eller riksvei nr. 666 som går igjennom Angvik er ikke påbegynt her..Bilen er en Austin Cambridge (eller parallellen Morris Oxford). Denne versjonen, med et belte i lysere farve, var ganske ny da bildet ble tatt.
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

"juli 1965 Surnadal".Bildet viser akterdekket av BF Tingvoll over Tingvollfjorden på vei fra Angvik til Tingvoll. "Sørlandsveien" eller riksvei nr. 666 som går igjennom Angvik er i...

3 comments

• Bildet viser akterdekket av BF Tingvoll over Tingvollfjorden på vei fra Angvik til Tingvoll. Bildet er antageligvis fra rundt 1960. Sørlandsveien eller riksvei nr. 666 som går igjennom Angvik er ikke påbegynt her.
  • Korreksjon på min første kommentar:
    Bildet viser akterdekket av BF Tingvoll. Ferga er på vei over Tingvollfjorden fra Angvik til Tingvoll. Bildet er antageligvis fra rundt 1960, fordi Sørlandsveien eller riksvei nr. 666 som går igjennom Angvik er ikke påbegynt her.

• Bilen er en Austin Cambridge (eller parallellen Morris Oxford). Denne versjonen, med et belte i lysere farve, var ganske ny da bildet ble tatt.