• "Englidammen 1912. Fra Venstre: Lars H. Enge, Lars A. Todal, ukjent, oppsynsmann Meiselt, bas Peder Kvande, Lars A. Sæther, Sigurd Sæther, Konrad Bæverfjord (sittende), Lars Sandnes, Johan O. Sæther, Ola Ansnes, Bastian (Lykkjån), Magnus Svendsli, Martinus Åsgård. (Kilde: Kolbjørn Botten: "Valsøyfjord-bilder: Industri og folkeliv 1890-1940" Side 20.) Samling fotografier fra Enge Bruk i Valsøyfjord i Halsa kommune. Eier av originalmaterialet er Kolbjørn Botten. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

"Englidammen 1912. Fra Venstre: Lars H. Enge, Lars A. Todal, ukjent, oppsynsmann Meiselt, bas Peder Kvande, Lars A. Sæther, Sigurd Sæther, Konrad Bæverfjord (sittende), Lars Sandne...