• Fem bilder fra Shell bensinstasjonen og rutebilsentralen på Lena senhøstes 1955. De to første bildene er eksteriørbilder, de øvrige interiør fra bensinstasjonens smøre- og vaskehall.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fem bilder fra Shell bensinstasjonen og rutebilsentralen på Lena senhøstes 1955. De to første bildene er eksteriørbilder, de øvrige interiør fra bensinstasjonens smøre- og vaskehal...

1 comment

• Bilde 1: Opel Olympia varebil 1953-56 og Humber Hawk 1949-56. Bilde 2: Humber Hawk 1949-56 og en ukjent ca. 1930-modell.