• Serie på 16 bilder trolig fra Sangens og Musikkens Dag i Østre Toten, muligens 1961. Bildene er tatt i retning Brunsberg fra fotografens eiendom Odberg på Kraby, der forskjellige korps og kor deffilerer forbi.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Serie på 16 bilder trolig fra Sangens og Musikkens Dag i Østre Toten, muligens 1961. Bildene er tatt i retning Brunsberg fra fotografens eiendom Odberg på Kraby, der forskjellige k...

1 comment

• På sideveien, alle (?) bilder: Rød bil med gult tak: Mercury 1949-51. På siste/nest siste bilde: Grønn varebil med sorte skjermer på hovedveien: Morris Oxford fra tidlig 50-tall.