• Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Martin Skipevåg, Magnhild Søyland, Jorunn Berntsen, Jens Killengren, Sigrid Hove, Magnus Hauge og Tomas Kvalvik. I andre rekke frå venstre er Håkon Håland, Oddvar Fodstad og Per Sakshaug. I tredje rekke frå venstre er Margunn Kverneland, Kjellaug Austbø, Reidun Songedal, Kathe Brekka, Oddrun Time, Arna Kjærvik, Astrid Håvarstein og Kirsten Dybevoll. I nedre rekke frå venstre er Bjørg Øygarden, Liv Alice Østerholt, Sigrid Vigre og Elise Orderud.
    Photo: Jærmuseet

Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Martin Skipevåg, Magnhild Søyl...