• Tekst på baksiden av bildet: "Ved Maristuen 17/2-1930".
 Prøvekjøring og demonstrasjon med Citroën Kegresse halvbeltebil. Betegnelsen six i fronten, som står for sekssylindret rekkemotor. Prøveskilt A-16041.
"Jakobstigen" ved Maristuen. Sitat frå www. allkunne.no:
"På Filefjellet gjekk den nye Kongevegen frå Maristova opp den stupbratte «Jakobstigen», og deretter i himmelsynet på sørsida av sjølve dalføret. På stiftsgrensa her oppe reiste generalvegmeister C. J. Hammer ei diger minnestøtte i marmor. Den vart kjøpt i Danmark, frakta med båt til Lærdal og køyrd til fjells med spesialvogn.
Støtta åleine drog av garde med ein stor del av vegbudsjettet. Denne «stiftsstøtta» står ved Kongevegen den dag i dag, men var ei tid flytta til noverande veg i dalbotnen. Jakobsstigen er 1794 utgåva av kongevegen over Filefjell, det gjeld bakken opp for Maristova. Den vart heilt eller delvis lagt om i fleire omgangar og i alle fall frå 1840-talet."
Bilde 2) Helside i album "Snebrøyting og sneskjermer."
Se Nedlastinger lenger ned på siden.
Ref. til "Meddelelser fra Veidirektøren,  Nr. 3-1930. Beltebil over Hemsedalsfjell."Av avdelingsingeniør Thor Larsen, Veidirektørkontoret.
Ref. til "Meddelelser fra Veidirektøren," Nr. 9-1929. "Nye forsøk med beltebil på vinterføre," av avdelingsingeniør Thor Larsen. Veidirektørkontoret.
Ref. til artikkel i "Meddelelser fra Veidirektøren", Nr. 10- og Nr. 11-1931: "Snerydningen på våre veier vinteren 1930-1931".
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum
  • Tekst på baksiden av bildet: "Ved Maristuen 17/2-1930".
"Jakobstigen" ved Maristuen. Sitat frå www. allkunne.no:
Bilde 2) Helside i album "Snebrøyting og sneskjermer."
Se Nedlastinger lenger ned på siden.
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Citroën Kegresse beltebil ved Maristuen 17-2 1930