• TV-kjendis og skuespiller Jarl Goli (bak, fra Lillehammer) spilte en av rollene da Paraplyrevyen i Kristiansund satte opp musikalen «Rock’n Troll i 1987. Ove Borøchstein (til høyre) hadde brukt tre år på å skrive familieforestillingen. Han hadde med seg søskenbarnet sitt  Jahn Teigen (til venstre) på det musikalsk. Handlingen dreide seg om barn, voksne, datamaskiner, musikk og troll.  - Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

TV-kjendis og skuespiller Jarl Goli (bak, fra Lillehammer) spilte en av rollene da Paraplyrevyen i Kristiansund satte opp musikalen «Rock’n Troll i 1987. Ove Borøchstein (til høyre...