• Berge-Lunde og Gjerdevik Kvindeforening i Ølensvåg, ca. 1930. 1. rekkje, frå venstre: Anna Gjerdevik (f. Mørkeli), Serina Berge, Anna H. Lunde (f. Lunde), Siri Berge (f. Vaka), Guro Gjerdevik (f. Berge), Brita Berge (f. Kåtabø), Anna E. Lunde (f. Heggen) og Anna Gjerdevik (f. Vågen). 2. rekkje, frå venstre: Liva Berge (f. Eide), Anna Gjerdevik (f. Spilde), Valborg Gjerdevik (f. Stangeland), Anna L. Berge (f. Berge), Asselina Lunde (ugift), Oline Urdal (f. Gjerdevik), Sina Hetland (f. Gjerdevik), Ingeborg Kolbeinshaug (f. Berge), Valgerd Brekke (f. Espeland), Martha H. Berge (f. Lunde), Hanna Strand (f. Berge), Ingeborg Osmundsen (f. Gjerdevik) og Karoline Hetland (f. Gjerdevik). Truleg er det fire medlemmer som ikkje er med på biletet.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Berge-Lunde og Gjerdevik Kvindeforening i Ølensvåg, ca. 1930. 1. rekkje, frå venstre: Anna Gjerdevik (f. Mørkeli), Serina Berge, Anna H. Lunde (f. Lunde), Siri Berge (f. Vaka), Gur...