Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.
"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
Photo:
Museene i Akershus
Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.
"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
Photo:
Museene i Akershus
Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.
"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
Photo:
Museene i Akershus
Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.
"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
Photo:
Museene i Akershus
Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.
"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
Photo:
Museene i Akershus
Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.
"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
Photo:
Museene i Akershus