• Grafisk trykk av Teatergt 6. Kunstnaren er Oline Syltne, og eksemplaret er nummer 5 av 100. Ivar Aasen flytta til Kristiania i 1847, då han var 34 år gammal. Han budde i Teatergaten 6 frå 20. april 1858. I teksten under motivet skriv kjøpmann Helge Johansen at han sjølv har budd på same adresse sidan 1900, og at han ønskjer å gi dette kunstverket til Sunnmøre museum. Teksten er signert av han sjølv og Anders Hovden, som skriv at han ofte vitja Aasen i Teatergt 6. Kunstverket vart deponert av Sunnmøre museum 22.06.2000 i høve opninga av Ivar Aasen-tunet same dato. Det vart overlevert av Gunvor Krogsæter. Glasmeister Hauge har stått for syrefri innramming.

Kjelde:
https://www.allkunne.no/framside/biografiar/a/ivar-aasen//112/1030/ (Lesedato: 25.02.2020)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Teatergt 6 [grafisk trykk - Teatergt 6]