• Veggklokke i aluminium. Urverk er plassert i en sirkulær, mørkebrun trekasse. Urskiven domineres av en flat hvitfarget form bestående av en tre avrundede deler. Den ene viseren er gråfarget og smalner mot den ene enden. Den andre viseren er rødfarget og smal, med en dråpeform på den ene endem. Timetallene er antydet gjennom runde, røde prikker. Ut fra timetallene stråler tolv svarte stenger, omgitt av gjennombrutt aluminium i form av diamantformer. Sistnevnte er organisert langs to, konsentriske rader. Den ytterste raden speiler den innerste, og formene er omtrent dobbelt så store på den ytterste som på den innerste raden.
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

Flock of Butterflies Clock [Veggklokke]