• Gruppebilde, barnedåp. Fra venstre: Gudrun Slinde, Karl  Rasch Georgsen, Borghild Dreyer(f. Sommerseth), Emma Beck (f. Grape) med dåpsbarnet Aaslaug Slinde, Johan Beck, Sunniva Slinde og Audun Slinde med Steinar Slinde foran seg.
    Photo: Nord-Troms Museum

Gruppebilde, barnedåp. Fra venstre: Gudrun Slinde, Karl Rasch Georgsen, Borghild Dreyer(f. Sommerseth), Emma Beck (f. Grape) med dåpsbarnet Aaslaug Slinde, Johan Beck, Sunniva Sli...

4 comments

• Fra venstre Gudrun Slinde, Karl Rasch Georgsen, Borghild Dreyer (g. Sommerseth), Emma Beck (f. Grape) med dåpsbarnet Åslaug Slinde, Johan Beck, Sunniva Slinde og Audun Slinde med Steinar Slinde foran seg.
  • Gudrun Slinde er Audun Slinde sin eldste søster. Audun Slinde var gift med Sunniva. Steinar er eldste sønn og Aaslaug er eldste datter.
  • Alle Slinde er sikker. Erik Slinde
  • Alle Slinde er sikker, Men Åslaug skrives Aaslaug. Erik Slinde