• Thor Sætherø tv. -

Fylkestinget: i møte 26.01. 1998 ble eigedomen Storvikvn. 9 i Molde (Fylkesordførarbustaden) som dei siste 10 åra har vore utleigd til Thor Sætherø, solgt.  I samband med at han har sagt opp sitt tilsettingstilhøve i fylkeskommunen har han og sagt opp sitt leigetilhøve til Storvikvn. 9 i Molde - sistnemnde med verknad frå 1. februar 1998.

Til høyre: fylkesordfører Grethe W Bjørlo.

Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Thor Sætherø tv. - Fylkestinget: i møte 26.01. 1998 ble eigedomen Storvikvn. 9 i Molde (Fylkesordførarbustaden) som dei siste 10 åra har vore utleigd til Thor Sætherø, solgt. I ...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits